Η Θεσσαλονίκη, για ακόμη μια φορά, πληρώνει το τίμημα της προχειρότητας και της επικοινωνιακής διαχείρισης της κυβέρνησης, που παραδίδει έργα χωρίς τον απαιτούμενο συντονισμό και σχεδιασμό

 In Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής σχετικά με το μετρό Θεσσαλονίκης

Η Θεσσαλονίκη, για ακόμη μια φορά, πληρώνει το τίμημα της προχειρότητας και της επικοινωνιακής διαχείρισης της κυβέρνησης, που παραδίδει έργα χωρίς τον απαιτούμενο συντονισμό και σχεδιασμό.

Η απόφαση για διακοπή της λειτουργίας του μετρό επί έναν μήνα δεν μπορεί να θεωρείται «κανονικότητα». Αναδεικνύει, αντιθέτως, την έλλειψη συντονισμού στον σχεδιασμό και την εκτέλεση των απαραίτητων έργων, παρότι η συναρμογή των δύο γραμμών βρισκόταν σε προχωρημένο στάδιο και θα έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί. 

Ανάλογα προβλήματα καταγράφονται και στην ασφαλή και λειτουργική πρόσβαση στους σταθμούς, ιδίως στον τερματικό της Μίκρας.

Η πρόωρη έναρξη λειτουργίας, χωρίς ολοκληρωμένη δοκιμαστική φάση – όπως επιβάλλει η διεθνής πρακτική – οδήγησε σε επαναλαμβανόμενα λειτουργικά προβλήματα και στη σημερινή ταλαιπωρία των πολιτών.

Όλα αυτά είχαν εγκαίρως αναδειχθεί κοινοβουλευτικά από το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, χωρίς όμως να υπάρξει ποτέ ουσιαστική απάντηση από το αρμόδιο Υπουργείο.

Το δημόσιο συμφέρον και η εμπιστοσύνη των πολιτών σε μεγάλα έργα υποδομής απαιτούν σοβαρότητα, διαφάνεια και έγκαιρο σχεδιασμό – όχι πρόχειρες αποφάσεις και επικοινωνιακές επιλογές.

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search

ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.