Επιστολή Προέδρου ΠΑΣΟΚ στη Διοίκηση της ΚΕΔΕ
Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, ενόψει της ψήφισης του κρατικού προϋπολογισμού, απηύθυνε επιστολή και προσκαλεί τη διοίκηση της ΚΕΔΕ σε συνάντηση εργασίας με αντικείμενο συζήτησης τα προβλήματα της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Recent Posts







