Ευαγγελία Λιακούλη: «Γιατί είναι αμήχανη η Κυβέρνηση στο θέμα της παρακολούθησης του Πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ και δεν ανέλαβε καμία πολιτική πρωτοβουλία;»

 In Κοινοβουλευτική Δραστηριότητα

Στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Δικαιοσύνης , για τη σύσταση Δικαστικής Αστυνομίας, τοποθετήθηκε η Γραμματέας της Κ.Ο. και Βουλευτής Λάρισας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Ευαγγελία Λιακούλη.

Συγκεκριμένα, η κα. Λιακούλη, επεσήμανε τα εξής:  

«Το σημερινό νομοσχέδιο προβλέπει τη θέσπιση σώματος Δικαστικής Αστυνομίας, ένα διαχρονικό αίτημα για την καλύτερη λειτουργία του δικαστικού συστήματος της χώρας, αλλά αυτό που επισκιάζει την επικαιρότητα και μονοπωλεί τη συζήτηση, είναι το μείζον πολιτικό και ηθικό θέμα της απόπειρας παγίδευσης του κινητού τηλεφώνου του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, η οποία έρχεται να προστεθεί σε σειρά σχετικών καταγγελιών, από γνωστό δημοσιογράφο και από το ΚΚΕ. 

Ήδη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αντιδράσει, χαρακτηρίζοντας απαράδεκτη τόσο τη διαδικασία παγίδευσης όσο και την επιβεβλημένη θεσμοθέτηση συγκεκριμένου πλαισίου, ευρωπαϊκού και εθνικού, για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων.

Η Κυβέρνηση ακόμα δεν έχει απαντήσει σε βασικά ερωτήματα που της θέσαμε από χθες: 

  • Για  την προμήθεια του λογισμικού Predator από το ελληνικό κράτος ή από εταιρία που δραστηριοποιείται στην ελληνική επικράτεια 
  • Για την επίσημη ανάρτηση της Google ότι το λογισμικό αυτό υπάρχει στη χώρα μας, εδώ και μήνες
  • Για τις συγκεκριμένες πολιτικές πρωτοβουλίες που θα αναλάβει η Κυβέρνηση, προκειμένου να διερευνηθούν οι καταγγελίες
  • Για το πόσο θωρακισμένο είναι το σύστημα προστασίας του απορρήτου και των προσωπικών δεδομένων στη χώρα 
  • Για το ποιοι, τελικά, πότε και γιατί παγίδευσαν το τηλέφωνο του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ

Σήμερα, σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ κατέθεσε αίτημα για τη σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, προκειμένου να κληθούν οι αρμόδιες ΕΥΠ και ΑΔΑΕ και να συζητούμε εκτενώς για το θέμα.

Αντιπαρερχόμαστε το γεγονός ότι στην εν λόγω πρωτοβουλία,  θα έπρεπε να αναλάβει πρώτη η Κυβέρνηση, για λόγους ηθικής τάξης. Δυστυχώς, δεν την έλαβε, αλλά περαιτέρω νιώθω την έντονη αμηχανία της Κυβέρνησης, που δεν έλαβε καμία άλλη πρωτοβουλία για το θέμα, δεν απάντησε καν θετικά στο αίτημα σύγκλησης της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας και γενικώς, τηρεί στάση σιωπής. Εγείρονται όμως, ακριβώς από τη στάση της, ερωτήματα και σκέψεις: Γιατί σωπαίνει; Γιατί δεν βγαίνει μπροστά να προασπίσει τα αυτονόητα; Ποιον λόγο έχει να είναι αμήχανη;» 

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search

Ομιλία Νάντιας Γιαννακοπούλου στο υπό συζήτηση σχέδιο νόμου για την Παιδεία
ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.