Παύλος Χρηστίδης: «Η Κυβέρνηση έχει χάσει πολύτιμο χρόνο στους εμβολιασμούς»

 In Δηλώσεις

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το θέμα των υποχρεωτικών εμβολιασμών,  ο εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Αλλαγής, Παύλος Χρηστίδης, δήλωσε τα εξής:

Έχουμε προτείνει τον υποχρεωτικό εμβολιασμό στους ανθρώπους πρώτης γραμμής από το Μάρτιο. Η κυβέρνηση έχει χάσει πολύτιμο χρόνο και αυτό στοίχισε πολύ ακριβά.

Σήμερα, αντί να σχεδιάζει πως θα αποφύγουμε την διασπορά του κορονοϊού, επιλέγει τον ακραία διχαστικό λόγο για να κρύψει τις ευθύνες της. 

Η δε ενίσχυση του ΕΣΥ και των ανθρώπων του, που είναι τόσο απαραίτητη, έχει μείνει στα χαρτιά.

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search

Χαρά Κεφαλίδου: «Το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ έφερε αδικίες που η Κυβέρνηση οφείλει να διοθρώσει και αποκαταστήσει»Φώφη Γεννηματά: «Ο κ. Μητσοτάκης απέδειξε ότι δεν είναι μόνο δεξιός αλλά ένας αδέξιος και αδύναμος πρωθυπουργός»
ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.