Kυβερνητική επιλογή η απαξίωση του δημόσιου Συστήματος Υγείας

 In Δηλώσεις

Δήλωση Γιώργου Μπουλμπασάκου, Γραμματέα Τομέα Υγείας ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής.

Ο Υπουργός Υγείας δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη  ότι βρήκε τον τρόπο να εκλείψει η απαράδεκτη κατάσταση με τα ράντζα στα δημόσια νοσοκομεία.

Θα μεταφέρονται σε ιδιωτικές κλινικές.

Δηλαδή δεν ενισχύουμε το Ε.Σ.Υ., δεν εισάγουμε ένα λειτουργικό σύστημα εφημέρευσης των δημόσιων νοσοκομείων, δεν αναπτύσσουμε τα Τμήματα Επειγόντων και βάζουμε το ήδη επιβαρυμένο ΕΚΑΒ να μεταφέρει ασθενείς στις ιδιωτικές κλινικές.

Φυσικά μαζί με την μεταφορά υπηρεσιών υγείας στον ιδιωτικό τομέα, θα προκύψει και οικονομική επιβάρυνση των ασθενών παρά τις διαβεβαιώσεις του κ. Υπουργού.

Συγχρόνως αναφέρει ότι τα Δημόσια Νοσοκομεία θα μετατρέπονται σταδιακά σε Ν.Π.Ι.Δ.

Για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνεται η κυβερνητική επιλογή για απαξίωση του δημόσιου Συστήματος Υγείας.

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search

ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.