Δήλωση του Γιώργου Αρβανιτίδη σχετικά με την απάντηση του ΥΠΕΝ για τους επιθεωρητές μεταλλείων

 In Δηλώσεις

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης και Αρμόδιος Τομεάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής ορμώμενος από την απάντηση του ΥΠΕΝ σε κοινή ερώτηση που κατέθεσε μαζί με τον Δημήτρη Κωνσταντόπουλο, βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας, και τον Γιώργο Μουλκιώτη, βουλευτή Βοιωτίας, σχετικά με τα τραγικά ατυχήματα σε μεταλλεία που έγιναν το τελευταίο διάστημα και την ανάγκη επιθεωρήσεων και την προστασία των μεταλλωρύχων προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

“Τα αποτελέσματα της αποδόμησης των περιβαλλοντικών και εργασιακών ελέγχων από την κυβέρνηση της ΝΔ είναι να έχουμε εν έτει 2022 μόνο 4 επιθεωρητές μεταλλείων για την βόρεια Ελλάδα και 2 για την νότια.

Αυτό ομολογεί το ΥΠΕΝ στις απαντήσεις του σε κοινή ερώτησή μου με τον Δημήτρη Κωνσταντόπουλο και τον Γιώργο Μουλκιώτη.”

Recent Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search

ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.